вторник, 30 июня 2015 г.

მეოთხე დღის რეფლექსია

განვიხილეთ შეფასების დროში გაწერილი გეგმა. ვიმუშავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების დასმაზე. 

пятница, 26 июня 2015 г.

მესამე დღის რეფლექსია

მესამე დღის რეფლექსია
გავეცანი მე-2 მოდულს. ვიმუშავეთ-სასწავლო პროექტის დაგეგმვაზე,გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს,სტანდარტებისა და მიზნების რუკას,გავეცანით განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებს.ვიმუშავეთ პროექტის გეგმის შაბლონზე, დლოგზე, ბლოგის დიზაინზე,

четверг, 25 июня 2015 г.

მეორე დღის რეფლექსია

გავეცანით ინტელის ძირითად კურსს,რა მიზანი აქვს კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენებას სწავლის პროცესის გაუმჯობესებისთვის. ვისწავლეთ პუბლიკაციის მომზადება,  გავეცანით პროექტებით სწავლებას. ვისწავლეთ ბროშურაზე მუშაობა. 

воскресенье, 15 июля 2012 г.

სასწავლო პროექტი


1)პროექტის სახელი:პროცენტის დარიცხვის წესი
2)პროექტის მთავარი თემა: მოსწავლეები გამოითვლიან მარტივი პროცენტის დარიცხვის წესით და რთული პროცენტის დარიცხვის წესით მიღებულ სარგებელს.
3)მონაწილეთ ა ასაკი: 14 წელი
4)ვადების ხანგრძლივობა: ერთი კვირა.
5)პროექტის მსვლელობა: სამშენებლო კომპანიამ წამოიწყო სასტუმროების მსენებლობა და მოსახლეობას სთავაზობს ამ საქმეში ჩადებულ თანხაში ყოველთვიურ მოგებას თავდაპირველად ცადებული თანხის ...%-ს (სარგებლის მარტივი დარიცხვის წესი) . ბანკი კი მეანაბრეს ყოველთვიურად ცაურიცხავს ანგარისზე არსებული თანხის ...%-ს(სარგებლის რთული პროცენტის დარიცხვის წესი). უნდა დაადგინონ რა მოგებას ნახავს მოქალაქე, თუ ნახევარი წლიტ დააბანდებს გარკვეულ თანხას: ა)სამშენებლო კომპანიაში ბ)ბანკში .
შეასრულონ იგივე გამოთვლა, თუ თანხას დააბანდებს სამი წლით. სულ ცოტა რამდენი თვით უნდა დააბანდოს მოქალაქემ თავისი თანხა, რომ ბანკში ამ თანხის დაბანდება უფრო მომგებიანი აღმოჩნდეს.
6)პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავეები განაწილდებიან სამ ჯგუფად, აირჩევენ სურვილის მიხედვით ბანკს და გამოთვლიან სარგებელს ორივე წესით.
7)მოსალოდნელი შედეგები: პრობლემის გადაჭრისას ადეკვატური დამხმარე ტექნიკური საშუალებებისა და ტექნოლოგიების შერჩევა და მათი გამოყენება.
8)საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ კავშირი:მათემატიკა, ისტ.
9)პროექტის ხელმძღვანელი: ლელა ჩიხლაძე.
10)ელ- ფოსტის მისამართი: chixladze28@gmail.com

среда, 11 июля 2012 г.

მე ვარ ლელა ჩიხლაძე

მე ვარ ლელა ჩიხლაძე. ვმუსაობ ქუთაისის 30-ე საჯარო სკოლაში მათემატიკის
მასწავლებლად.